29 Temmuz 2008 Salı

Diş Çıktı, Çıkıyor


Fazla vakit kaybetmeden yazmak lazım. Tam Duru'nun dişi çıktı, diş buğdayını da yapalım öyle yazarız derken dün ikincisi de geleceğini haber verdi. Doktoru huysuzluğunun dişe bağlı olmadığını söylüyor. Bir çocuk doktoru arkadaşımızın tavsiyesi üzerine rahatlatıcı jel aldık ama başka zaman sürekli parmağımı ağzına almak isteyen meleğim sözkonusu ilaç sürmek olunca ağzını açmıyor. Dün gece dört kere uyandı , umarım bugün biraz daha iyi uyur.
Geçen hafta Duru yeni bir kültürle tanıştı. Herhalde dünyada bizden başka bir ülkede olmayan bir kültürle; dolmuş kültürü ile. Şimdiye kadar kendi aracımıza, taksiye, vapura, uçağa ve trene binen kızımız içlerinde en çok dolmuşu sevdi. Oturuşundan belli değil mi? Bazen bizi o kadar çok şaşırtıyor ki. Hatta geçen gün yemek yedirebilmek için babası ingilizce, almanca ve italyanca konuşarak şaklabanlık yapmak zorunda kaldı. Kulak dolgunluğu olsun diye Duru'yla ilk aylardan beri anadilinin yanında eşim ingilizce ben de fransızca konuştuk. Oyuncaklarının üç dildeki karşılıklarını anlattık. Meleğimiz ise beklediğimizden daha fazla tepki verdi. Bakalım diş buğdayı gününde hangi mesleği seçecek. Ben biraz meslekleri biraz değiştireceğim galiba. Merakla bekliyoruz.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

o ne tatlı oturuş öyle canım benim..gerçekten çok farklı bi çocuk duru..bakalım bizi daha nasıl şaşırtacak:)diş buğdayını ben de merakla bekliyorum..sakın eşyaların hepsini toplamasın meslek seçerken:)duru nun işi hiç belli olmaz..çok güzel poz vermiş çokçok öpüyorum...

Mon Petit Chou dedi ki...

Duru beni bu aralar o kadar çok yoruyor ki, hem evin işleri hem cadım tükendiğimi hissediyorum.

Adsız dedi ki...

Sevgili Duru
sen ne çok büyüdün öyle maşallah ..
oyuncağına bayıldım
hemen bende yeğenime alim :)
İstanbulda olsaydın beraber oynardık ama bayağı uzağa gittin
neyse bende seni burdan izliyorum
anneciğini çok üzme olur mu? seni çok öpüyorum...
sevgilerle..

Adsız dedi ki...

cok guzel bir fotograf..kiziniz sansida kendi gibi cok guzel olsun.Saglikli mutlu gunler.