30 Eylül 2008 Salı

Bayram Sabahı










" Bugün bayram erken kalkın çocuklar. Giyelim en güzel giysileri, elimizde taze kır çiçekleri, üzmeyelim bugün annemizi. "

Bu sabah erkenden uyandım, annemle birlikte babama kek yaptık. Sonra babam da uyandı ve hep birlikte bayramlaştık. Annişle beraber şekerleri yerleştirdik, kahvaltımızı ettik, ben günlük mızmızlanma istihkakımı sonuna kadar kullandım. Bir yarım saat kadar uyuduktan sonra güne kaldığım yerden devam ediyorum. Annem hasta olmasaydı Alya Su'ya bayram ziyaretine gidecektik, günü birlik Maşukiye'ye, İstanbul'a ama ah annem hasta olmasaydı. Neyse daha bayram bitmedi, belki iyileşir. Herkesin bayramı kutlu olsun.

4 yorum:

sibelinpenceresi dedi ki...

Duru'cum sana ve ailene iyi bayramlar..
bu bayram çok şık olmuşsun...
Yanaklarından öpüyorum
Çok tatlısın..
Sevgilerle... nice bayramlara

Berk'in annesi dedi ki...

durucum sana,annene ve babana iyi bayramlar diliyoruz.
annen iyileşince bize de gelin olur mu?

Adsız dedi ki...

ay ay ay melek melek..ne de yakışmış cicileri..duruyla bu bayram çiolata toplıycaz dimi durucum(şekerden daha güzel de çikolatalar:)
çok çok öptüm minik prensesi iyi bayramlar...

Adsız dedi ki...

canımm durunun başka başka resimleri ne zaman gelecekkk?yeni resimlerini gördükçe daha şimdi görmüşüm gibi çok seviniyorum..melek annesi bütün kötü virüsleri atlatmıştır inşallah..heppp dualarımdaaaa