14 Eylül 2008 Pazar

Resim Çalışmaları-3

Hangi blogdu hatırlamıyorum yine can sıkıntısından muzdarip olduğum bir zaman internette dolaşırken tesadüfen gördüm ve ilk fırsatta yapmak için aklımın bir köşesine yazmıştım, ta ki cumartesi gününe kadar. Yine bir başka tesadüf eseri hiç ummadığım bir mağazada karşıma çıktı ve hemen aldım. Şimdi ne aldığımı merak ediyorsunuz değil mi? Polisan Cam Dekor.... Benim aldığım paket 6'lıydı ama bildiğim kadarı ile 12'li olanları da var. Kutunun içinden iki tane de sticker çıkıyor. İstediğiniz şekilde boyadıktan sonra cama, buzdolabına, kavanozların üzerine yapıştırıyorsunuz. Sanki vitray yapmışsınız gibi oluyor. Kavanozlarımı renklendirmek için Ankara'dan gelirken cam boyası getirmiştim ama böylesi daha kolaymış. Herkesin içindeki çocuk için eğlenceli bir armağan.

5 yorum:

sibelinpenceresi dedi ki...

Bundan ben de istiyorum...
nerde var acaba? bi de kavanoza
yaptığınız örneği görebilirmiyiz?

Mon Petit Chou dedi ki...

ben four-you mağazasından aldım. kavanoza daha yapmadım ama deneme amaçlı küçük bir cam şişeyi boyadım. kuruyunca yayınlarım.

Adsız dedi ki...

süpermiş ben de istiyoruuummm:)kavanozdaki halini merak ettim ..

Mon Petit Chou dedi ki...

yapması çok eğlenceli, en kısa zamanda denemelisin.

Gül dedi ki...

bayıldım, bir arkadaşımın evinde camda görmüştüm. ama polisanın böyle birşey ürettiğini bilmiyorum. Çok teşekkürler, ben de alıp yapacağım. harika bir deneyim olacak. sevgiler..