5 Eylül 2008 Cuma

DuruSan



















Daha önce defalarca yazmışımdır herhalde, geçen sene babamız Japonya'da, Duru karnımda, ben tek başıma İstanbul'da. Babası bir kızı olacağını öğrendiğinde ilk işi gidip ikimize de bir Yukata almak olmuş. Duru yukatasını o kadar çok sevdi ki gece bile onunla uyudu. Kendisine yakışana nasıl da biliyor.
Aslında dün etkinlik günümüz değildi ama aldığımız sevindirici bir haber üzerine ana-kız kendimize ödül verdik. Sevindirici habere gelince ücretsiz izin süre uzatım talebim onaylanmış, artık bir altı ay daha kızımla beraberim.

8 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım yaaaaaaaa,yerim ben onu.nasıl da güzel.maşallah nazar değmesin...çok yakışmış gerçekten.benim için öper misin küçük hanımı.sevgilerimle...

Mon Petit Chou dedi ki...

öpmez miyim ne demek senin için tabi ki öperim.

Adsız dedi ki...

canım gerçekten çoook çook tatlı olmuş çok yakışmış..güle güle giysin cicilerini duru hanım..
ben de istiyorum:)babama diktireyim bi tane...
çokçok öptüm duruyu..

Mon Petit Chou dedi ki...

yosunbuka inanılmaz rahat bir kıyafet, hele sıcak yaz günlerinde insanı serinletiyor. Duru'nun yukatası iki parçalı, altında şort var.

Adsız dedi ki...

canımmm durunun tatlı resimlerinden arşivime kaydettim.kızmaz değil mi bana prenses:)

Mon Petit Chou dedi ki...

kızmam yosunbuka teyzeciğim, sana hiç kızar mıyım. :)

sibelinpenceresi dedi ki...

Selam..çok sevindim ana-kız ayrılmadınız..
Sınavada girmeyeceksin herhalde
çok iyi olmuş başlıbaşına stress..
Duru çok tatlı olmuş maşallah
oyuncak bebek gibi :)

Sevgiler, öpücükler........

Mon Petit Chou dedi ki...

güne açılan penceremiz hoşgeldin. sınava gireceğim tabi ücretsiz izinde olanların ne yapması gerektiğini bana söylerseniz. :)
sevgiler