9 Eylül 2008 Salı

Karting

Babamızın yoğun ısrarlarına dayanamayıp sonunda hafta sonu kartinge gittik. Babamın iş arkadaşı Güldem Teyze ve oğlu Berksu'da bizimle geldi. Annemin bilmemesi babamın da daha önce uyarmaması neticesinde gürültüye karşı hazırlıksız yakalandık. Annem durumu kurtarmak için hemen selpak mendille kulaklarıma tıpa yapınca biraz rahatladım.

Annemi görmeliydiniz o kadar komikti ki. Babam ikinci turu atarken annem daha yeni başlangıç noktasından ayrılıyordu. Üstüne üstlük Berksu'da anneme çarpıp kenara yapıştırınca bir türlü arabayı hareket ettiremedi. Tam yarış bitmiş, bizim korkak şoför arabayı bırakırken Berksu yine gelip çarpınca annem az kalsın direksiyona kafayı çarpıyordu. O zaman bir daha ne yapıyoruz Berksu ile gitmiyoruz gitsek bile aynı anda piste çıkmıyoruz, değil mi anneciğim?

7 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok eğlenceli görünüyor:-))))

Mon Petit Chou dedi ki...

Neslihan açıkcası ben bayağı tırstım, zaten ehliyeti de 31 yaşında alabildim. daha önce geçirdiğim kaza korkusu olunca zor oluyor.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım,inşallah birdaha böyle birşey yaşamazsın. sanırım benimde 30 u geçecek ehliyet almam ,o da bu sene alırsam:-)))

Mon Petit Chou dedi ki...

teşekkür ederim Neslihan, Allah kimseye yaşatmasın. ehliyet konusunda ise hiç sıkma canını ben bile o korku ile almayı becerebildiysem emin ol alırsın.

Adsız dedi ki...

aman canımcım eğlence derken bi görünmez kaza gelmesin..ah duru bir alsın ehliyetini gösterecek gününü o berksu ya..çok tatlı çıkmış..haftasonundaki plan nee?duru bu gezilerde daha mutlu oluyor görünüyor..çok çok öptüm..
likörleri soracaktım nasıl oldu diye unutmadan..

yeliz dedi ki...

selam,
ne zamandır uzak kalmıştım blogundan. hepsini okudum, böğürtlenleri, diş buğdayını,... diş buğdayı Ankaraya özgü bir gelenek mi acaba? Ankaralı arkadaşım Elvana da bebekken yapmışlar, ben hiç böyle bir şey duymamıştım daha önce ama çok eğlenceli. Duru da gezmeyi çok seviyor galiba resimlerde çok mutlu çıkmıi, maşşallah

Mon Petit Chou dedi ki...

Yelizciğim hoşgeldin, diş buğdayı Ankara'ya mı özgü bilmiyorum çünkü bizim ailede tek Duru'ya yapıldı. o da benim ısrarlarımla. ama dediğin gibi çok eğlenceli oluyor, hem de bol bol yeme içme fırsatı buluyor insan.:)
gezme işine gelince ufaklık 20 günlükten beri bizimle geziyor. sadece bir yer dışında ki onu da çok gürültü olduğu için her yerde bizimle. bu gidişle eve sokamayacağız.