7 Eylül 2008 Pazar

Via/Port

Dün Via/Port'daydık. Madem Avrupa'nın en büyük outlet merkeziymiş, bize de yakın bir gidip görelim dedik. Gitmek isteyenler için hemen söyleyeyim Tem'den ulaşım en kolayı. Yalnız Kurtköy gişelerinden çıktıktan sonra iş biraz hissi kablel vukuya kalıyor, çünkü Via/Port tabelası oldukça küçük. Pegasus'un uzun süreli otoparkının yerini biliyorsanız, otoparkı solunuza alıp dümdüz aşşağı inin, dönel kavşağa girmeden hemen sağda tabelayı göreceksiniz. Aslında şimdi gitsem elimle koymuş gibi bulur muyum bilemiyorum. Çünkü eşim şurdan döneceğiz ben yok burdan döneceğiz derken nerden gittiğimizi hatırlamıyorum.

Hem öğlen sıcağına kalmayalım, hem de Duru'nun uyku saati olsun ki yolda sıkılmasın diye erkenden yola çıktık. Mağlum yolu da bilmiyoruz vakitlice gidelim dedik. Gitmişken Kipa'dan da alışverişimiz yaptık iyi oldu. Kipa organik ürün standı koymuş ama ürünler -ki buna organik olmayanlar da dahil- tek başlarına canları sıkılmış olacak ki, ambalajlarının içinde kendilerine yeni arkadaşlar edinmişler. Benim pazardan aldığım ürünler daha bir organik duruyor, üstelik pamukçuksuz.
Hadi bakalım bu kadar alışveriş yeter, asıl amacımızdan şaşmayalım dedik ve dolaşmaya başladık. Dolaşırken karşımıza bir korsan gemisi çıkmaz mı? Belki de korsan gemisi değildir ama biz Duru ile öyle hayal kurduk.

Tabi bu arada Duru babası ile de poz vermeyi ihmal etmedi. Görebiliyorsanız havuzun içinde ördekler var. Ben fotoğrafı çekerken göremedim de...
İşte burası Duru'nun en sevdiği yer.. Çocuklar için küçük bir at çiftliği yapmışlar. Bizim kız da çok heveslendi ama yaşı küçük olduğu için izin vermediler. Canım kızım biraz büyü söz seni at binmeye götüreceğiz. Hatta baban bu konuda eğitim almanı çok istiyor, tabi ben de.

Anne kız biraz alışveriş yapalım dedik ama kendimize göre bir şey bulamadık. Fiyatlar beklediğim kadar uygun değildi, belki de ben uzun süredir alışveriş yapmıyorum fiyatlar çok uçtu.

Bir de bedesten yapmışlar. Açıkcası görünce hüsrana uğradım. Anlatılanlarla uzaktan yakından alakası yoktu. Girdik ve çıktık..

Sonuçta çok beğenmesek de ( belki tamamen bitince daha güzel olur ) ailece yeni bir yer daha görmüş olduk. En önemlisi Duru 'nun yeni bir arkadaşı daha oldu: atlar

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kıskandım ama durunun yeni arkadaşını :) ne güzel değişik bir gezi olmuş..umarım tamamlandığında daha da güzel olur..iyi gezmeler..:)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ziyarete geldim sitenizi.vakit buldukça geriye dönük okuyacağım. duru enfes tatlı bişeymiş.
sevgiler