17 Eylül 2008 Çarşamba

İyi Ki Doğdun Babacığım

Her sabah gözümü açtığımda önce onu görürüm karşımda. İçerden kızışım diye seslenerek gelir yanıbaşıma. Yatağımın yanında bir süre durur, beni seyreder, konuşur benimle. Bense bir an önce beni kucağına alması için çırpınır durur, cilveler yaparım. Sonra o güçlü kolları uzanıverir bana, hoopp bir çırpıda kucağındayım artık. Yanağıma bir öpücük konduru verir. Ah birde yüzümü gıdıklayan sakalları olmasa.
Kocamandır benim babam; boyu taaa bu kadar, yüreği ise ondan da kocaman. Şarkılar söyler, dans ederiz birlikte. Annem mutfakta uğraşa dursun biz keyfimize bakarız. Ne de olsa biz baba kızız. Birbirimizin ilk aşkıyız ( annem duymasın ).
Bugün doğumgünü babamın, seninle büyüyorum, yeniden öğreniyorum hayatı, seninle hergün yeni bir doğumgünüdür diyor bana. İyi ki doğdun babacığım ve iyi ki benim babamsın. Seni çok seviyorum. Yalnız babacığım doğumgününde bana hediye alalım mı... :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler aşklarım sizi çok seviyorum :)
İyi ki varsınız.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Duru( ve annesi:-)) babanın doğum günü kutlu olsun,nice güzel günler geçirin hepberaber.sevgilerimle...

Mon Petit Chou dedi ki...

Neslihan'cığım iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. hep beraber güzel günlere...

Adsız dedi ki...

tatlı durunun(ve tatlı annesinin) süper babası doğum gününüz kutlu olsun...:)
ömür boyu mutluluklar eviniz mutluluğunuz hiççç bozulmasın..

Mon Petit Chou dedi ki...

iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. canım hep beraber güzel günlere...