15 Eylül 2008 Pazartesi

Gökyüzü

Büyüyorum, eğleniyorum, öğreniyorum da bu hafta aktivitesinin konusu gökyüzü. Duru ile ilk defa bu etkinliğe katılıyoruz ama ailece çok hoşumuza gitti. Gökyüzülü konulu aktivite için ne yapabiliriz diye düşünürken babamızın Japonya'dan getirdiği uçurtma aklıma geldi. Havanın da rüzgarlı olmasını fırsat bilerek pazar günü kendimizi gökyüzünün altında çocuklar gibi koşuşturuken bulduk.

Daha önce hayatımda kendi yaptığım kağıttan uçurtmalar dışında hiç uçurtma uçurmamıştım. Zaten kağıttan yaptıklarımda önce havalanır sonra yere düşerdi. Çocuk aklı işte yine de zevk alır, bir daha bir daha denemekten bıkmazdık. Zaten uçurtmamızda benim tecrübesizliğimin kurbanı oldu ve daha ilk havalanmasında ağaçlara takıldı. Babamız uçurtmayı kurtarmaya çalışıyor.

Duru'da uçurtma kurtarma operasyonunu merakla izledi ama sanırım biraz da kızgındı. Hani bu benim BEO aktivitem olacaktı der gibi bakıyordu bize. Zaten bir süre onunla ilgilenmeyi bırakıp oyuna daldığımızda huysuzlanarak bunu belli etti.
Sonunda uçurtmamız özgürlüğüne kavuştu ve gökyüzünde salınmaya başladı. Tabi benim ellerimde değil. Bu konuda erkekler biraz daha yetenekli galiba. Bir kuş misali ne de güzel salınıyor. Bizim için çok güzel bir gündü.Bir sonraki aktivite konusunu heyecanla bekliyoruz.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bir gün olmuş..bayıldım durunun uçurtmasına..yalnız galiba büyük çocuklar durunun uçurtmanın ipinden tutmasına bile fırsat bırakmamışlar:))duru kzmış gibi de:)aktivitelere de bayıldım ne güzel fikirler..
duruyu çok çok öptümm.

Adsız dedi ki...

canım kelime doğrulama ayarını kaldırabilirmiisn ayarlar bölümünden..bazen kısacık kelimeler çıkıe yor da bazen de uuuuupuzun karman çorman harfler insanı bezdiriyor haa bi de bazen kabul etmiyo tekrar yazın diye daha karmaşığını çıkarıyor:(

Mon Petit Chou dedi ki...

yosunbuka teyzeciğim iyi ki varsın ve beni hiç yalnız bırakmıyorsun. bu annemle babam var ya bana uçurtmayı hiç vermedi. sen onlara kız olur mu?

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Merhaba canım,ne güzel bir gün olmuş,uçurtma hiç uçurmadım ben ama çok heveslendim şimdi sizi görünce,bakalım bir müsait zamnada inşallah:-))))

Resim çalışmalarının hepsine bayıldım,sizin resminiz de Durunun çalışmaları da ve cam boyama da harika,sanırım ben de edineceğim bu cam boyama işnden:-)))

Tarif için çok teşekkür ederim canım, her iki tarifi de deneyeceğim ama dediğin gibi ilki daha kolay sanırım:-)))

pısananın tarifini de en kısa zamanda vereceğim,bu hafta sonu arkadaşıma gideceğim ve ondan alacağım canım.

Seni ve Duruyu çok çok öpüyorum.iyi bakın kendinize.sevgilerimle...

Sevil Şahin dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;16.09.2008 Tarihinde BAŞLAYAN EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ YARIŞMAMIZA DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.TARİFİ OLMAYAN PASTALAR YAYINLAMAYACAKTIR.SAYFANIZDA BENİM SİTEMDE YARIŞMAYA KATILDIGINIZI YAZIN Kİ ARKADAŞLARINIZ SİZE OY VEREBİLSİNLER
BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Sevil Şahin dedi ki...

NE KADAR DA GZEL BİR GUN GECİRMİŞSİNİZ DURUNUN SEVİNCİ YÜZÜNDEN OKUNUYOR RABBİM HİÇ AYIRMASIN