26 Eylül 2008 Cuma

Hastayız

Ana kız hastayız. Çarşamba günü gittiğimiz doktor kontrolümüzde sıra bekleyen bütün çocuklarda boğaz ağrısı ve öksürük vardı. Hepsinden köşe bucak kaçmamıza rağmen ikimizde şifayı kaptık. Boğazım çok ağrıyor, gözlerim yanıyor ama annelik vazifesi dur durak tanımıyor. Dün gece belki ağrıdan belki keyfinden Duru bir türlü uyumak bilmedi. Tabi ki ben ve babası da. Sabaha karşı uykuya daldığımda sağolsun bizi uyandırmayı kendine görev edinmiş üst kat komşumuz iki gıdım uykuyu çok gördü. Hastalığı sizlere bulaştırmamak için iyileşene kadar yokuz. Mağlum hastalık sadece bedeni değil ruh halini de etkiliyor. Bu arada emziren anneler için kullanılabilecek bir ilaç ya dabitkisel bir şey bileniniz var mı? Şimdilik ıhlamurla idare ediyorum.

8 yorum:

banu kırmızıgül dedi ki...

canım merhaba,
gecmis olsun. acıl sıfalar. hayırlı kandıller..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun,bir an önce iyileşmeniz dileğimle.çok öpüyorum.sevgilerimle...

zerrin dedi ki...

gecmis olsun..
emzirirken mumkunse hic kimyasal almamak lazim,kullanilabilir ilaclar biliyorum ama hepsi buranin ilaclari..
ve canta icin kec olmasi sart degil,ben de kece vardi diye kece kullandim..aklimdaki bir ihtimalde esimin eskimis kot gomlegi idi...
dileriz cabucak iyilesirsiniz

Mon Petit Chou dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim. umarım bir an iyileşir kaldığımız yerden devam ederiz.

egeli dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM....BENCE İLAÇ İÇİN DOKTORA DANIŞ,HATTA BAZI BİTKİ ÇAYLARINADA DİKKAT ETMEKTE FAYDA VAR...SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun Grip bogaz enfeksiyonu çabucak yayılıyor Bizde gribiz uzun süredir Tam geçti demiştim tekrardan basladı durunun burun akıntısıHastalanınca çok zor geçiyor gunler Aslında bende şifayı kapmış gibiyim ama mecburen ayaktayım kimse olmadıgı için Bazen durunun uyumasını dört gözle beklıyorum ama hasta olunca uyumıyacagı tutuyor:) Güzel durucukta inş yakın zamanda iyileşir tekrar geçmiş olsun...

Mon Petit Chou dedi ki...

inşallah Ayşe, bir an önce iyileşmek lazım yoksa hasta hasta hayat hiç çekilmiyor.

Mon Petit Chou dedi ki...

Egeli, bugün inşallah bir doktora gideceğim ama bu havada hiç dışarı çıkasım yok.