5 Eylül 2008 Cuma

Duru'nun İlk Misafiri

Dün ilk kez benimde bir misafirim oldu. Adı Eren, 11 aylık. Yan lojmanda oturuyorlar. Anneannesini de alıp bize gelmişler. Eren'i önceleri biraz yadırgadım. Nerden çıkmıştı şimdi bu çocuk, gelip benim oyuncaklarımla oynuyordu. Topumu alınca hemen yaygarayı bastım, zaten bir gün önce annemin kucağına gitmek istediği için gıcığım vardı. Oh ya ben ağlayınca anneannesi topu bana verdi ama annem hemen itiraz etti, ne güzel topa sahip olacaktım. Neymiş, ağlamadan kendi başıma halletmeliymişim. Üf anne yaaaa...

Neyse sonradan sonraya ben de açıldım ve topu elime geçirince bir daha vermedim. Hatta ağzımın içine saklasam acaba bulabilir mi diye de düşünmedim değil. Haftaya annem beni Erenlere götürecek, bakalım bu sefer ki buluşmamız nasıl olacak. Bu arada bugün at gördüm ama ayrıntıları yarın yazacağım.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

bayıldım durunun oyuncağına ne güzel ben de durunun misafiri olmak istiyorum ders çalışmak istemiiiyooorummm:(çalışmazsam da okulda napicam...
ne güzel duruyla oyun oynamak..bakalım duruyla yıldızlarımız barışıp da bana verecek mi oyuncaklarını:)
çok çok öptüm tatlı duruyu...

canım bişi sorcaktım durunun resimlerini altta 4 ünü yanyana koymuşsunya ben de bazen öle yapmak istiyorum acaba nasıl yapılıyor?photoshop mu yüklemek gerekiyor ki?bi yardımcık ourmussuun :))

Adsız dedi ki...

http://www.glittergraphicsnow.com/winnie-the-pooh.html

canımmm bak ne buldum winnie the pooh nun resim kodları çok şekerler sayfaya yapıştırabilrsin bakalım beğenecekmi küçük hanım:)iyora bayıldım ben