23 Eylül 2008 Salı

Duru Modası



2008 - 2009 Sonbahar- Kış Duru Modası



İlk kreasyonumuz Beyhan Çayır imzalı bir panço. Tunus işi ile yapılmış olan turuncu renkteki panço yine aynı renkte olan bere ile bir takım oluşturmuş. Panço ve berenin üzeri çiçeklerle bezenmiş. Sararan yapraklar üzerinde göz alıcı rengi ile sanki baharı hatırlatıyor. Kolları olmadığından rahatlıkla giydirebileceğiniz bir aksesuar. Şıklığınızı kaybetmeden ısınabileceksiniz.





Bu kazağımızda Banu Teyze ve Nejdet Amcamızdan bir hediye. Pembe üzerine puantiyeli bebe yaka bir gömlek ile yine aynı renkte bir pantalonla birlikte bir takım oluşturmasına rağmen ayrı ayrı da kullanabilirsiniz. Kazağımızın üzerindeki minik kedi ne de şirin değil mi? Sanki gelip bizden süt isteyecekmiş gibi.
Son olarak şıkılığımızı rengimize sadık kalarak pembe ayakkabılarımızla tamamlıyoruz. Çiçek ve yaprak motifleriyle
süslenmiş olan ayakkabımız, yumuşak deriden imal edilmiş olup ortopediktir. Kışın hem ayağımız üşümeyecek hem de ilk adımlarımızı atarken ayağımıza yardımcı olacaktır.




Üzgünüz diğer kıyafetlerimizi Duru Hanımın gönlü olunca yayınlayacağız. Mağlum manken kaprisi, başka kıyafet giyip çıkarmak istemedi.

14 yorum:

Berk'in annesi dedi ki...

Hepsi çok güzel, Duru'ya da çok yakışmış.
Bu arada Mukaddes senden iyi modacı olurmuş, ne güzel anlatmışsın.

Mon Petit Chou dedi ki...

teşekkür ederim Pınar, bankacılık dışında her iş bana daha uygunmuş. zaten bu aralar radikal bir kararla işi bırakabilirim gibi. yaptım yaptım yoksa yine bankacıyım.

Berk'in annesi dedi ki...

Bence bankacılık güzel.
Ben de iki yıl bankacılık yaptıktan sonra çok sıkılıp iş değiştirmiştim ama şimdi görüyorum ki bankada çalışmak birçok açıdan daha avantajlı.Bir kez daha düşün derim.Tamamen bırakmak yerine banka değiştirebilirsin mesela.

Adsız dedi ki...

canım ne güzel cicileri varmış prensesin.güzel günlerde güle güle giyinsin inşallah..
beyhan hanım çok güzel örmüş ellerine sağlık..
vallahi bravo manken kaprisi zordur:)da müthiş yakalamışsın pozları..o sabit duruşu sağlayıp üstüne bir de gülücük attırmak..süper..
işte fotoğrafçı diye sana denir canımcım..yoksa bizim gibi uslu uslu duran yemekleri fotoğraflamak değil:)
son kreasyonları bekliyoruz:)
çok çok öptüm-eh biraz kaprisli de olsa kızımız-öptür meyebilir de dimi:)

egeli dedi ki...

ayyy şeker şey maşallah..

Mon Petit Chou dedi ki...

Pınar'cığım bankacılığı bırakırım derken kendi işimi kurmayı kastetmiştim. ama dediğin gibi bankacılık da güzel bir meslek.

Mon Petit Chou dedi ki...

Yosunbuka'cığım foroğrafın üstekini ben alttakini babamız çekti. babaya haksızlık olmasın.öpme konusunda pek kaprisli değil, senin için hemen öpüyorum....

Mon Petit Chou dedi ki...

merhaba egeli, ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.
sevgilerle

zerrin dedi ki...

severim kaprisini..
bunlarin hepsi boyle canim..soyunmaya gelince yuzleri guler de giyinmeye gelince yok

Mon Petit Chou dedi ki...

haklısın Zerrin'ciğim, bazen bizim kız acaba teşhirci mi diye düşünmeden edemiyorum.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım bu aralar işler nedeniyle giremiyorum bloguna kusura bakma ama yazıları okudum.

Canım yav öperim ben onu bi hanfendiye bu kadar mı yakışır herşey. çok öptüm sizi.sevgilerimle...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım senin ve ailenini kandili mübarek olsun.sevgilerimle...

yeliz dedi ki...

ay süper bir yazı olmuş:) duru harika çıkıyor fotograflarda:)

Mon Petit Chou dedi ki...

Yeliz'ciğim ziyaretin için teşekkür ederim.